• Forside
  • ->
  • Hvorfor velge Brageva som din BPA-leverandør?

Hvorfor velge Brageva som din BPA-leverandør?

Råd og veiledning
Brageva ønsker å assistere deg i prosessen ved å skaffe seg BPA
Vi har flinke og erfarne rådgivere som kan hjelpe deg gjennom hele eller deler av prosessen. Vi er fleksibel og har et ønske om å hjelpe deg etter beste evne. Hos oss får du en jevnlig dialog og tett oppfølging fra en av våre rådgivere.

Tilrettelegging
Vi ønsker å tilrettelegge på best og enklest mulig måte for våre arbeidsledere. Dette gjøres ved å digitalisere store deler av papirarbeidet som er knyttet til ordningen. Et eksempel kan være at arbeidskontrakter og timelister signeres og godkjennes elektronisk. Vi ser stadig etter nye løsninger for å forenkle din hverdag som arbeidsleder. Våre nettsider og systemer er tilpasset til bruk av telefon og nettbrett.

Driftsbudsjett
Brageva ønsker ikke at du som arbeidsleder skal ha unødvendige kostnader knyttet opp mot BPA-ordningen din. Derfor tilbyr vi et fleksibelt driftsbudsjett der vi gir 5% av den totale timesprisen tilbake til deg. Vi tilbyr løsninger slik at du kan skanne kvitteringer til oss slik at du slipper unødvendig papirarbeid og postgang. 

Som eneste leverandør gir Brageva alle sine vedtakseiere mulighet til å ta med seg sine driftsmidler på inntil 10 000 kr til ny leverandør. Vi åpner samtidig for donasjon av driftsmidler til valgfrie veldedige formål der dette er tillatt.

Kurs og opplæring
Vi tilbyr kurs, kompetanseheving og løpende oppfølging , slik at du er komfortabel med din rolle som arbeidsleder. I ditt hjem, digitalt eller hos oss. Vi tilrettelegger også for kompetanseheving av assistenter ut ifra dine ønsker.

Hør Rannveig sin historie som arbeidsleder i Brageva

Hold inn Ctrl-tasten, eller cmd-tasten på Mac. Trykk samtidig på + for å forstørre eller - for å forminske.
Kontaktskjema
Hopp rett ned til innholdet